Friday 8 October 2021

לדעת על מניפים וזיהוי של האזנות

 


 

ריגול והאזנה לשיחות טלפון שיחות בחשאי הוא מה שמכונה צותות. זוהי חדירה אקוסטית שבה נתפסים תקשורת נתונים על ידי מישהו שלא היה אמור לקבל אותם.

האזנות התקפות

האזנות ההתקפות מתרחשות כאשר האקרים או התוקפים עוינים מקשיבים בתקשורת ברשת עובר באמצעות שולחנות עבודה, שרתי אינטרנט, התקנים ניידים ומערכות מוטבע אחרות. רשתות רשת מתרחשת כאשר cybercriminals לנצל רשתות חלשות או רגישות לגנוב מידע כפי שהוא עובר על פני שני מכשירים. היעד הנפוץ ביותר לאזנות הוא טכנולוגיית שידור אלחוטית.

סיכונים מעורבות

התקפה זו כוללת מגוון רחב של סיכונים. ניסיון האזנות יכול להוביל לגמול ניכר על העבריין. עם זאת, אנשים העומדים בפני התקף זה עלול ליפול בנסיבות רציניות המשפיעות על חייהם ברמה מסוימת. פרטי כרטיסי אשראי, אישורי לקוחות או כוח אדם, PII וקניין רוחני הם נמצאים בסיכון כמו כל המידע הוא בידיים הלא נכונות. מטרת הצותות היא להציץ דרך שידור לא בטוח או לא מוצפן כדי להשיג נתונים רגישים ורלוונטיים.

דרכים למנוע האזנות

לאחר גילוי של האזנות, הדבר החיוני ביותר לשקול הוא מניעה שלה. מערכת בקרה יעילה היא טובה יותר מאשר להתמודד עם בעיות לאחר מכן. הנה רשימה של האסטרטגיות הטובות ביותר כדי להגן על עצמך מפני ציתות רשת:

גילוי האזנות

1. הצפנה: מאובטח את הרשתות, הדוא"ל והשיחות שלך עם הצפנה. גם אם הנתונים נגנבו, ללא מפתח ההצפנה, התוקף לא יכול לפענח אותו.

2. אימות: כדי למנוע מנות מזויפות לביצוע התקפות זיוף IP, השתמש בקריטריוני אימות ודרישות.

3. ניטור רשת: שימוש במנגנוני איתור או זיהוי מסוף ותגובה תוכנה, אנשי אבטחה צריכים לפקח כל הזמן לרשת לפעילויות חריגות.

פילוח רשת: פתרונות אבטחה כגון פילוח רשת יכולים לשמור על נתונים רגישים מתוך הידיים של האקרים.

השתמש בכלי אבטחה: השתמש ב- FireWalls, Antimalware Applications ו- VPNS כדי למנוע התקפות האזנות.

No comments:

Post a Comment

הבנה מעמיקה ביחס למבחני האזנה

    האם אי פעם הייתה לך הרעיון שהסמארטפון שלך מבין אותך קצת יותר מדי? אל תחשוב שזו דמות של החשיבה שלך. זה עניין של דאגה שיש זרם קבוע של נתונ...