Monday 20 June 2022

הבנה מעמיקה ביחס למבחני האזנה

 

 האם אי פעם הייתה לך הרעיון שהסמארטפון שלך מבין אותך קצת יותר מדי? אל תחשוב שזו דמות של החשיבה שלך. זה עניין של דאגה שיש זרם קבוע של נתונים המגיעים מהמכשירים שלך. אפליקציות מסוימות בסמארטפונים שלך מקבלות גישה למיקרופון או למצלמה ללא רשותך ללא ידיעתך. לא ניתן לאתר בקלות את הדברים האלה עד שתקשיב לבדיקות.

בדיקות האזנה

 מבחן קטן דרך Apple iOS 14

לא הייתה שום אפשרות לגלות שהטלפונים הסלולריים מקשיבים לשיחות שלנו עד שתמשיך במבחני האזנה לטלפונים סלולריים. אם אתה חושש שהטלפון שלך מצותת, יש דרך לגלות. אתה יכול להשתמש ב- iOS 14 שיודיע לך בכל פעם שהמיקרופון או המצלמה שלך מופעלים.

אפל פופולרית ובולטת בכך שהיא מציעה את הטכנולוגיות האבטחה הטובות ביותר המגנות על כל הנתונים. לפיכך, תכונה זו של iOS 14 עוזרת לדעת אם מישהו מרגל עליהם דרך הטלפונים שלהם. אנו נראה לך איך זה עובד וכיצד לשנות את הגדרות הפרטיות שלך כדי למנוע ממנו לרגל אותך. שדרוג ה- iOS 14 של אפל מגיע עם שלל תכונות פרטיות נוספות.

התכונות החדשות למיקרופון ומדדי התריסות מצלמות המופיעים בפינה השמאלית העליונה של המסך שלך הן תכונות הפרטיות הנראות והחשובות ביותר. אתה יכול לראות נקודה כתומה קטנה בפינה הימנית העליונה. זה יקרה כאשר נראה כי המיקרופון של הטלפון שלך פועל או הופעל לאחרונה. נקודה ירוקה תופיע אם המצלמה שלך עדיין נמצאת בשימוש או לאחרונה בוצעה. מצביע המצלמה הירוקה יופיע אם גם המצלמה וגם המיקרופון פעילים.

הימנעות מאזנה לטלפונים בטלפונים אנדרואיד

עבור משתמשי אנדרואיד, יש לנו גם מבחני האזנה לטלפונים ניידים. אם משתמשי אנדרואיד רוצים להגביל את הטלפונים שלהם מהתבוננות והאזנה לשיחות, אתה יכול פשוט לעצור את אפליקציות החיפוש של Google כדי להימנע מהאזנה. פשוט עקוב אחר הצעדים החיוניים שלהלן לביצוע המשימה:

נווט להגדרות הטלפונים של אנדרואיד שלך

חפש אפשרות אפליקציות והודעה או אפליקציות. זה יכול להשתנות בסמארטפונים שונים.

גלול לרשימה וחפש משקפי משקף ולחץ עליה.

לחץ על אפשרות ההרשאות והכבה את המיקרופון או דחה.

 זה יתמוך במניעת השימוש במיקרופון והאזנה לדיונים שלך. לפיכך, אתה יכול להגביל גם את טלפון האנדרואיד שלך כדי להקשיב לך.

No comments:

Post a Comment

הבנה מעמיקה ביחס למבחני האזנה

    האם אי פעם הייתה לך הרעיון שהסמארטפון שלך מבין אותך קצת יותר מדי? אל תחשוב שזו דמות של החשיבה שלך. זה עניין של דאגה שיש זרם קבוע של נתונ...