Monday 20 June 2022

מדוע מבחני האזנה חשובים לפרטיות?


סיכום: עבודה מבקתה מוגנת קול אינה ערובה לפרטיות. המתחרים שלך עדיין יכולים לצותת את השיחות שלך באמצעות כלי ריגול. 

אם אתה מאמין שתא אטום לרעש יכול למנוע מאחרים להקשיב לשיחות העסקיות שלך, אתה טועה. ישנם כלים רבים שיכולים לאפשר לאחרים לצותת את השיחות שלך. מבחני האזנה מהירים עשויים לחשוף באגים במשרד שלך.

 בדיקות האזנה

 אז ממה אתה יכול לעשות כדי לשמור על משרדך מקום בטוח לעבוד ממנו?

 אמצעי זהירות תמיד עדיף על ריפוי. לפני שמתחרה קרובה מצותת בישיבות העסקים המכריעות שלך ונודע על תוכניות, עליך לחתוך את הגישה שלהם לתא הנוסעים שלך, שם אתה מקבל החלטות עסקיות חשובות.

 התקשר לבלש תאגידי מנוסה לביצוע מבחני האזנה ניידים כדי שתדע אם יש באגים במשרד שלך. אם הבלש ימצא כלי ריגול, הוא ינטרל כלים אלה לנגד עיניך. אבל תצטרך להתקשר לבלש, שוב ושוב, כדי לשמור על משרדך חופשי מבאגים שכן המתחרים שלך לעולם לא יפסיקו לנסות.

 בואו נניח מצב

 אחד ממנהלי העסקים הבולטים התפטר ומשרת את תקופת ההודעה שלו. אתה תשאיר אותו מתכנון עסקי אסטרטגי, אך הוא יכול לנסות להשיג את המידע בו הוא יכול להשתמש כדי להרשים את הבוסים העתידיים שלו. הוא יכול לנצל כלי ריגול כדי להקשיב לשיחות העסקיות שלך. אבל אתה יכול לקלקל את התוכניות שלו על ידי איתור הכלי שלו.

 שלבים להגדלת הפרטיות שלך

 ראשית, עליך לדון בדאגה שלך הקשורה לפרטיות עם בלש תאגידי מנוסה עם ניסיון טוב בביצוע מבחני האזנה. הבלש היה מציע בדיקת משרד.

 שנית, בדיקת משרד ספרים ביום ושעה מתאימים. בחר את יום לפני פגישה עסקית מכריעה והתקשר לבלש בתקופה בה המשרד חינם לתפקיד הבדיקה. לא צריך להיות אף אחד בחצרי המשרד שכן מדובר במבצע סודי.

 בדיקות האזנה לנייד נשמרות בסוד כך שאנשי הצוות שלך לא מקבלים ערנות לגבי הבדיקות. כמו כן, הבלש זקוק לתנועה חופשית בכל משרדך וזה אפשרי רק כשנותרו אנשי הצוות. הזמן הנכון לבדיקת משרדים נמצא בחופשה כאשר הבלש מקבל מספיק זמן לבדוק את כל הפינים והפינות.

 ערכו את הבדיקות במרווחים קבועים במיוחד לפני פגישות חשובות. והתוצאות נשמרות בסוד כך שתוכלו לאתר את העובד הממורמר ולהסיר את האדם הבלתי נאמן מהצוות שלכם. בעוד שהבדיקות יעלו לך מחיר, הם יכולים להגביר את פרטיותך בטווח הרחוק. 

No comments:

Post a Comment

הבנה מעמיקה ביחס למבחני האזנה

    האם אי פעם הייתה לך הרעיון שהסמארטפון שלך מבין אותך קצת יותר מדי? אל תחשוב שזו דמות של החשיבה שלך. זה עניין של דאגה שיש זרם קבוע של נתונ...