Thursday 27 January 2022

כללים פשוטים כדי להגן על הטלפונים שלך מ stiretapping

 



כל אדם מודרני אינו שלם ללא טלפון - התקן תשלום, מזהה אישי וכמובן אמצעי תקשורת. למרות שפע של הטבות טלפונים הצעה, האקרים למצוא את זה קישור כדי לגשת למידע היקר ביותר. התוקפים לקבל גישה למידע היקר ביותר וללכת לפגוע באדם רבים בדרכים רבות. לדוגמה, האקרים לנצל התקנים להקשיב כדי להאזין למידע הסודי המצורף לטלפון הסלולרי. אם ברצונך להיות בטוחים במיוחד לגבי המידע שלך, תוכל להשתמש בדיקות האזנה כדי לאתר את האזנת סתר. מניעה היא תמיד טובה יותר מאשר לרפא - בואו לסלט את הדרכים הטובות ביותר כדי למנוע את הטלפון שלך stiretapping.

 

● הגבלת גישה

אחת הדרכים הקלות ביותר כדי למנוע את הטלפון שלך להיות stashtapped הוא הגבלת גישה. זה יכול להיות נעשה בקלות על ידי הפעלת תכונת האבטחה על ידי ניצול הסיסמה של הטלפון. כמו כן, ודא שאתה לא עוזב את הטלפון ללא השגחה במשך זמן רב. לבסוף, אם אתה עובר בטלפון שלך למישהו, ודא שהם מהימנים וידועים לך.

 

 

● יישום אנטי-וירוס יכול לעזור

התקנת יישום אנטי-וירוס בטלפון שלך יכול לעבור דרך ארוכה. זה טוב כדי למנוע וירוסים להיכנס למכשיר שלך ולדלוף את המידע היקר שלך לצד שלישי. בנוסף, שקול להשקיע תוכנות נגד תוכנות ריגול כדי להגן על הטלפון שלך מלהיות סטריט.

 

● לאסור התקנה אוטומטית של אפליקציות

יישומים רבים מובילים לסתר. האוסר את ההתקנה האוטומטית של היישומים בטלפונים הסלולריים שלך יגן על הפרטיות שלך ולעזור לך להגן על הנתונים שלך. אם אתה מחפש גילוי של סתר, עליך להשתמש במכשירים הנכונים ולפעמים עזרה מומחה. סתר הוא אחד החששות העיקריים שיכולים להשפיע עליך. לכן, זה טוב לעקוב אחר צעדים מסוימים זהירות כדי לשמור על הפרטיות. גילוי האזנות סתר

 

מילים סופיות

 

אין ספק, בדיקות מקשיב הן דרך להגן על הפרטיות שלך מן האקרים. בנוסף, בדיקות אלה יכולות לעזור לך לזהות אם מישהו הוא ריגול עליך. אם אתה לא בטוח אם הטלפון שלך להיות stashtapped, אתה חייב לראות את הסימנים העיקריים המציינים כי הטלפון הסלולרי שלך הוא להיות טפח.


No comments:

Post a Comment

הבנה מעמיקה ביחס למבחני האזנה

    האם אי פעם הייתה לך הרעיון שהסמארטפון שלך מבין אותך קצת יותר מדי? אל תחשוב שזו דמות של החשיבה שלך. זה עניין של דאגה שיש זרם קבוע של נתונ...