Wednesday 23 March 2022

אתה יכול לדעת אם מישהו ניטור שיחות הטלפון שלך?

טלפונים חכמים אינם משמשים רק כדי לבצע שיחות או לשלוח / לקבל הודעות טקסט. הם עושים הרבה יותר מזה כפי שאתה יכול לאחסן את הנתונים הסודיים שלך, תמונות, מידע חשוב, לגלוש באינטרנט ועוד. עם שימוש נרחב של טלפונים ניידים, יש הרבה האקרים אשר מחפשים דרכים שונות כדי לפקח על הטלפון הנייד שלך. בעזרת הטלפון הנייד האזנה תוכנה, עיניים אלה חטט יכול לקבל את המידע שלך יכול להשתמש בו לפי הרצון שלהם. במקרה שאתה מרגיש שמישהו ניטור שיחות הטלפון שלך או דולף את המידע האישי שלך, חשוב להגן על הפרטיות שלך מן האקרים. הנה כמה   טלפון נייד האזנה תוכנה - - סימנים שמישהו ניטור שיחות שלך.

 

● ניקוז מהיר של סוללה - כאשר תוכנת ריגול או App מותקנים בטלפון הסלולרי שלך, זה יוביל ניקוז מהיר של הסוללה. אם אתה מנהל ניקוז הסוללה המהירה, אתה צריך להשתמש בכלי הקשבה הנכון שיכולים לעזור לך במשימה.

 

● התחממות יתר של הטלפון שלך - אם אתה חווה התחממות יתר, זה בהחלט בשל הסיבה שהאפליקציות הסודיות פועלות ברקע. זה מציין ישירות שמישהו מקשיב לטלפון ומעקב אחר הנתונים והמידע שלך.

 

● ספייק בשימוש בנתונים - פועל Apps ברקע דורשים נתונים. מסיבה זו, כאשר המכשיר שלך נמצא פיקוח, תוכלו לחוות ספייק בלתי צפוי בשימוש בנתונים.

 

● רעש במהלך השיחה - כאשר מישהו מקשיב לשיחות הטלפון שלך, הוא יוביל לרעש במהלך שיחות. אם ברצונך לבדוק אם מישהו התקין תוכנה לאזנת טלפון סלולרי בטלפון, בצע שיחות וזיהו את הרעש או הד בעת התקשרות. גם אם אתה שומע רעש קל ברקע, אתה צריך לנקוט צעדים כדי להסיר את ההתקנים המותקנים בטלפון שלך.

 

מילים סופיות

 

אם אתה מרגיש את השלטים הנ"ל בטלפון הסלולרי שלך, הקפד לנקוט צעדים כדי להגן על הטלפון שלך ממכשירי האזנה. חלק מהדרכים הטובות ביותר כדי למנוע ממישהו להאזין לטלפון מתקין אפליקציה אנטי וירוס והגנה על הטלפון שלך עם סיסמאות או סיכות מאובטחות.

No comments:

Post a Comment

הבנה מעמיקה ביחס למבחני האזנה

    האם אי פעם הייתה לך הרעיון שהסמארטפון שלך מבין אותך קצת יותר מדי? אל תחשוב שזו דמות של החשיבה שלך. זה עניין של דאגה שיש זרם קבוע של נתונ...