Saturday 18 June 2022

כיצד למנוע מאחרים להקשיב לשיחות שלך?


 


מישהו מקשיב לבדיקות לשיחות העסקיות שלך, ואם אינך מודע לפגיעה האבטחה הזו, תתמודד עם הפסדים חוזרים בעסקים. המתחרים שלך הם אחרי התקשורת העסקית שלך. הם רוצים לדעת על תוכניות ההרחבה שלך ועל סוג העסקאות שאתה מבצע עם הלקוחות שלך

בדיקות האזנה

 הם יכולים לגשת לטלפון העסקי שלך

 המתחרים שלך יכולים לקבל את שיחות הקול שלך, לבדוק את ספר הטלפונים שלך, לקרוא הודעות והודעות דוא"ל. אבל זה אפשרי רק כשאתה מאפשר להם לגשת לטלפון שלך. לדוגמה, מתחרה מקנא יכול לשתול עובד במשרדך ולבקש ממנו להציב באג במשרדך. האדם העובד עבור המתחרה שלך ישלוט בכלי וירשום הכל.

 כיזם אחראי, עליך להיות משרד חקירות כדי לפקוח עין על העובדים שלך. אתה צריך לשכור בלש שיכול לחשוף כלי ריגול ובאגים המוצבים במשרד שלך. זו תהיה משימה סודית שעליה אף אחד לא יכיר לעולם. רק אתה והביטחון שלך יידעו על תרגיל הריגול הסודי.

 סיבות להעסקת בלש תאגידי

 1. תחרות גבוהה

 עסקים מתחרים זה בזה. אם יש לך רעיון נהדר להרחיב את העסק שלך, עליך לשמור על סוד עד שהוא יבוצע בהצלחה. אם מישהו מהמתחרים שלך נודע על הרעיון, הוא יכול להיות הראשון להשתמש ברעיון הזה.

 2. חוטפים לקוחות

 אתה נותן הנחה ללקוחות שלך. אם המתחרים שלך נודעים על המבצעים, הם יכולים גם לתת הנחות דומות. כמו כן, הם יכולים למקד ללקוחות שאינם מרוצים מהשירות שלך. או שהם יכולים להניח ידיים לסוד שמירת הלקוחות מרוצים. אם הם מקשיבים לבדיקות לתקשורת העסקית שלך, הם יכולים להשיג כל פרט ופרט בעסק שלך.

 3. ניצול התוכניות שלך

 המתחרים שלך יכולים לנצל את תוכניות ההרחבה שלך, אם הם יידעו על התוכניות שלך. לדוגמה, אם אתה רוצה למקד לשוק חדש והמתחרים שלך מתוודעים על כך, הם יכולים לקחת מוביל. אבל אתה יכול למנוע זאת על ידי נקיטת אמצעי זהירות מראש.

 אתה צריך לחזק את האבטחה במשרד שלך. יכולות להיות שומרים פיזיים ומצלמות מעקב, אך אתה זקוק גם למשרד חקירות כדי לשמור על הנתונים שלך יקרים יותר מנכסים פיזיים. בלש בכיר ומנוסה יכול לעשות עבודה טובה יותר כיועץ אבטחה.


No comments:

Post a Comment

הבנה מעמיקה ביחס למבחני האזנה

    האם אי פעם הייתה לך הרעיון שהסמארטפון שלך מבין אותך קצת יותר מדי? אל תחשוב שזו דמות של החשיבה שלך. זה עניין של דאגה שיש זרם קבוע של נתונ...