Monday 20 June 2022

מדוע מבחני האזנה לטלפונים סלולריים חשובים לביטחון עסקי?

 


סיכום: אם אתה רוצה לשפר את האבטחה של משרדך, עליך ללכת על שירותי בלש כדי למצוא באגים שהם הסכנות הגדולות ביותר למשרדך.

מה אם מבחני האזנה יימצאו במשרד שלך, שם אתה פוגע בפגישות עסקיות עם המנהלים, המקורבים והשותפים המהימנים שלך? האדם היושב מאחורי המכשיר יכול להאזין לכל השיחות העסקיות שלך ואפילו להקליט את השיחות לשימוש עתידי.

בדיקות האזנה

האם העובדים שלך מציתים בשיחות שלך? 

זה אפשרי ואתה צריך להיות מוכן להתמודד עם האמת שכולם במשרד שלך רוצים לדעת על מה אתה מדבר על פני שיחות טלפון. אבל אתה יכול להישאר בטוח ולהמשיך לעבוד ללא דאגות על ידי שמירה על החדר שלך ללא באגים. 

ביצוע בדיקות האזנה לטלפונים סלולריים במרווחים קבועים ישמור על ניקיון החדר שלך. וזה הטוב ביותר שאתה יכול לעשות כדי למנוע מעובדים שלך לצותת את השיחות שלך. כמו כן, זו הדרך הבטוחה ביותר להרחיק את העובדים שלך מהחדר והסודות שלך. 

כיצד לבצע בדיקות האזנה? 

יש קצת שאתה יכול לעשות כדי למצוא באג, אבל אתה יכול לשכור בלש שיכול לבדוק את החדר שלך ולנקות את כל הבאגים. הוא יחשוף את כלי הריגול לנגד עיניך ויפרק את הרשת שלהם. בדיקה קבועה של בלש תעדכן אותך בנוגע לנוכחות ושימוש בכלי ריגול בחצרי המשרד שלך. 

באג יכול להיות מיקום זמני שניתן להסיר לאחר סיום העבודה. וכל מי שבמשרד ובצוות שלך יכול לבצע מבחני האזנה לפני פגישות מכריעות. 

לדוגמה, אחד ממנהלי העסקים שלך בא במגע עם מתחרה. למנהל מוצע מחיר גדול לגניבת מידע מכריע על תוכניות ההרחבה שלך. המנהל מקבל את ההצעה ומתכנן לדלוף את המידע לאחר שהתפטר מהחברה שלך. 

באמצעות בדיקות האזנה לטלפונים סלולריים, אתה יכול לשמור על ניקיון המשרד שלך מכלי ריגול. זו תהיה הפתעה עבור כל אנשי הצוות שלך. בלש היה מבקר במשרד שלך ביום ספציפי רצוי סוף שבוע כאשר המשרד זמין למשרה בלשית סודית. 

לפני שהבלש יבוא, כל הצוות שלך כולל אבטחה ייעלם. לא יהיה אף אחד במשרד ולכן אף אחד בצוות שלך לא יידע על פעולת הניקיון. הבלש ישתמש בכמה כלים שיעניקו מושג לגבי נוכחות של באגים. החרקים ייחשפו ומנטרלים בצורה בטוחה. פעולה זו תעלה לך מחיר, אך יחד עם זאת היא יכולה לחסוך אותך מהפסדים גדולים.


No comments:

Post a Comment

הבנה מעמיקה ביחס למבחני האזנה

    האם אי פעם הייתה לך הרעיון שהסמארטפון שלך מבין אותך קצת יותר מדי? אל תחשוב שזו דמות של החשיבה שלך. זה עניין של דאגה שיש זרם קבוע של נתונ...